Bodyjam + coreboll

Ikväll har jag tränat så sjukt mycket och så sjukt hårt. Cyklade till gymmet för att köra killer-bodyjam och killer-coreboll! Fatta vilken optimal kombo. Bodyjamen var så sjukt rolig idag, svettadesa som en gris och dansade på en våg av härliga endorfiner. Hur kan träning seriöst vara sådär jobbigt men samtidigt så fruktansvärt roligt?! Älskart! Corebollen var också svinjobbig, summa sumarum: redan träningsverk och helt utpumpad säger jag nu godnatt!

Om det inte varit för att jag ska flytta till Tyskland nästa vår hade jag lätt velat bli instruktör som jag blev tillfrågad. Svider lite hade varit gryyymt roligt, men det kanske blir en annan gång :) ÄLSKAR BODYJAM <3


hyfsat dålig och osynkad video, men känslan! 

Kommentarer
Postat av: Becca

Ser grymt ut! synd att det inte finns där jag bor :(

Svar: Det är vansinnigt underbart roligt och jobbigt! Ja verkligen :/
Julia T

2013-05-22 @ 15:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0