Fredag, äntligen helg!

Dagen började med att jag cyklade till skolan och pluggade och hängde med bästa Tina. Sen gick vi till föreläsningen som var helt värdelös, så var bara där i en timme innan både beslöt oss för att nu är det faktiskt helg ;)

När jag kom hem så beslutade jag och Micael oss för att GÅ (långt) till Tornby för att äta lunch och shoppa. Vi åt på thairestaurangen där, världens godaste lunchbuffé! Sen blev det massa affärer och så. Micael köpte en assnygg jeansshorta, kommer bli sååå snyggt i sommar! Själv så köpte jag 2par skor och träningskläder ifrån Röhnisch. Det blev 2 träningslinnen och ett par halvlånga träningsbyxor. Sjuuukt nöjd är jag! Vi passade även på att handla lite inför kvällen, det är nämligen film och myskväll hemma hos oss ikväll :) Just det, idag åt jag årets första mjukglass! BÄSTA JAG VET.


Måste verkligen sluta ta urkassa iphonebilder och lägga upp på bloggen, dags att använda min systemkamera kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0