torsdagslyx och snart tenta

Igår var jag på ansiktsbehandling på p.a.u.s här i Linköping, underbart mysigt ställe måste jag säga. Det fick bli en basic rengöring denna gång med rengöring, dubbelpeeling, ånga, portömning, mask och en härlig anpassad cream för min hy. Älskar att gå på ansiktsbehandling, finns ingen bättre vardagslyx och avstressning än det. Att bli bortskämd en hel timme med lyx säger jag inte nej till. Avstressande som inget annat!

Så nu håller min hy på att återhämta sig från behandlingen och sedan är jag redo för sommarhyn att blomma ut. Lätt solbränd och fräscht är vad jag vill ha i sommar :) Två veckor i Grekland i slutet av sommaren ska nog kunna fixa det förhoppningsvis. Men innan dess ser jag fram emot många härliga och varma dagar.

När jag kom hem fick jag se att min lärare skickat ut ett dokument som också måste läsas till tentan, TVÅHUNDRA SIDOR på mindre än en vecka? plus att vi redan har ett kompendie att plugga på. Åhh, vill inte mer nu.. Men fick VG och massa beröm på mitt muntliga framförande vilket känns väldigt fint :) fick höra att det var en av de bästa arbetena han läst, man bara va? jag? tyska? inga grammatikfel? haha, om ni bara visste vad lite mognad och vilja kan göra! Men ärligt talat, alla var riktigt grymma måste jag säga! Känns som allt utvecklats så mycket i språket denna kurs, härligt jobbat tyska-sprek 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0