Tyskaarbete

Snart har jag äntligen skrivit klart min tyskauppsats, ska bli så skönt att få ta helgen efter det. Ligger väldigt bra i fas just nu, sammanfattat samtliga seminariefrågor, nästan klar med arbetet osv. Det jag har kvar efter detta är att skriva stödord, göra en powerpoint inför redovisningen samt att plugga inför tentan. Det känns överkomligt trots allt och sen får jag äntligen mitt efterlängtade sommarlov!

Ikväll tänkte jag skriva ett lite längre inlägg om förra helgen som var så sjukt fabulous, men tills dess så får ni nöja er me denna sjukt söta video som jag typ är helt besatt av! haha så oerhöt söt :)

BIS SPÄTER! (btw, har börjat tänka på tyska... bör jag vara orolig?)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha jag brukade tänka på tyska på gymnasiet men det blev rätt begränsade tankar eftersom jag inte var så bra... :P

Svar: haha! Men det blir så, vi har ju 10hp ekonomi på tyska nu :) man blir helt yr! Blandar ihop språken i vardagen som man gör med engelskan ibland :) haha
Julia T

2013-05-17 @ 16:03:32
URL: http://justlikelinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0