Valet och kvalet

Har just påbörjat mitt tyskaarbete som ska vara inne om cirka tre veckor. Det går lite trögt, men har endå hunnit skriva det jobbigaste dvs Mål, metod osv. Resten tror jag kommer flyta på bra, det enda är väl att den ska skrivas på just tyska..

Just nu står jag i valet och kvalet om jag ska fortsätta skriva på arbetet eller sticka ut i spåret och ta mig en runda medans solen fortfarande lyser. Igår tog jag och Micael årets första samborunda och det kändes i benen vill jag lova! Just nu är jag inne i ett träningsflow och tycker typ att allt är roligt och vill träna typ hela tiden. Samtidigt känner jag hur sommarlovet närmar sig allt mer och längtan efter ledigheten skriker i hela kroppen. Detta året har varit tufft, riktigt tufft. Jag har lagt ner mycket tid på studierna och det har visats på resultaten, men det har tagit på mina kraften något enormt. I sommar ska jag tillbaka till jobbet och jobba drygt halva sommaren, men sen ska jag ta mig lite ledigt också för det behöver jag. Pengarna och arbetserfarenheten är faktiskt inte allt, jag måste få återhämta mig för att klara av mitt näst sista år på internationella civilekonomprogrammet. Shit, det är först nu jag inser vad jag åstadkommit, jag är grym!

Nej, nu får det bli en lång powerwalk med sambon i solen innan jag sätta tänderna i uppsatsen igen!

Kommentarer
Postat av: marie

ja du är grym Julia :)

Svar: Tack <3
Julia T

2013-05-06 @ 10:40:44
URL: http://mickeomurre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0