Bästa helgen, besök från usa!

Fredagen spenderades tillsammans med min andra halva. Vi cyklade ut till tornby för att shoppa, gå på ikea och ta en liten vända på maxi. Vi åt även lunch där ute och hade en jättemysig eftermiddag. På kvällen blev jag hänvisad till soffan av Micael med en drink medans han lagade mat till mig. Asså?? hur söt? En riktig myskväll helt enkelt!

Lördagen var fart och fläkt hela dagen! Den bara svischade förbi, men nu snart är vårt mysiga vardagsrum helt klart :)

IDAG har varit så oerhört underbart!! Mina älskade släktingar från USA var på besök hemma hos mig och Micael här i Linköping tillsammans med min familj och mormor. En fullspäckad dag, på morgonen kom när de kom hit bjöd vi på fika och det blev kramkalas. Sen gjorde vi massa olika besök, bland annat till cloettaboden, lunch på golfrestaurangen, gamla stan och stan. Det var så himla mysigt och det kändes sååå jobbigt när de skulle åka hem på kvällen :( Älskar dem <3

När de åkte tog Micael, pappa, jag och Alice oss en tur till IKEA och maxi. Vi handlade en matta och två tavellister till vardagsrummet. Sen åkte vi hem och fikade igen med min familj, när de åkte böts de av mot Micaels familj som kom hit för att äta kvällsmat. Hur mysigt som helst <3


Jag och min fina lilla syster idag :)


Dagens lunch, panerad rödspetta med remoladsås och även superbra salladsbuffé till!

BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE <3<3<3
såå redo för en ny vecka i skolan med denna härliga helg i bagaget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0