en sjukt bra dag

Idag har varit en så himla bra dag! När klockan ringde klockan FEM imorse flög jag upp till duschen, gjorde världens godaste frukostpackning och sen cyklade jag och Micael till skolan och var där innan SEX. Helt sjukt. Där mötte vi upp några vänner till mig och sedan var det dags för terminens första köande, till jobbsläppet för dra't i spa't :) vi satt och pratade en massa, pluggade lite och delade planeringar om utlandsstudierna. Bättre än så blir det inte en tidig morgon!

Efteråt åkte jag hem och pluggade, sen cyklade jag och Annie till gymmet och körde dubbelpass. Bosu och core, riktigt jobbiga och goa pass! Efter träningen kom jag hem till färdig middag (asså, mysigaste sambon<3) och sen pluggade jag ännu mer.. Nu har jag äntligen intagit soffläge och jag känner mig så lycklig!

Det bästa av allt är att The royal concept kommer till dra't i spa't på lördagens temafest! På fredagen är det dessutom neonkravall, kvällen efter tentan, hur perfekt? ååååååh jag är så taggad på bra musik och en grym helg! :D

♥ såååååååååå bra! The Royal Concept – Cabin Down BelowThe Royal Concept – On Our Way ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0