if it makes you happy, then why the hell are you so sad?

Usch, igår verkligen sög hela dagen fram till kvällen. Orkade inte plugg, orkade inte träna, orkade inte umgås med mina kompisar som vi planerat. Jag var så oerhört ledsen och utmattad av tanken på allt plugg, att det inte blev nått av något.

Hur som helst, igår vid fem bäddade Micael ner oss i soffan för resten av kvällen. Åt baguetter med skinka och fetaost, godis och myste. Det är SÅNT jag behöver just nu, bara skita i omgivningen för några timmar och försvinna in i ett riktigt bra avsnitt Heroes. Han är så jävla bra min sambo, vad skulle jag göra utan honom? Han som alltid förstår hur jag känner och lagar mig när jag bryter ihop och går sönder. Älskar honom oändligt, så oerhört lyckligt lottad ♥

Kalas ägde föresten. Jobbade för studentkortet och promotade Microsoft och Dextro tillsammans med Karro, riktigt rolig och lärorik dag. Fick massa gratisprodukter och bra lön, så värt! Efteråt blev jag bjuden på subway av Micael, mys!


1. Fördelar utöver lön med att jobba på studentkortet. 2. Lite nytt till lägenheten, köpte även en ny vardagsrumsmatta och två långa tavellister. 3. Jag och min bästa vän för ett tag sen. 4. En extremt god maträtt jag och Micael lagade. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0