motiverad och inspirerad!

Åh, just nu flyter livet på så himla skönt. Igår var jag i skolan, var på en yoga-klass och på kvällen träffade jag Jessica en stund. Idag är jag ledig hela dagen, men har mycket litteratur att läsa men den är sjukt intressant så det känns toppen. Äntligen en kurs med sjukt mycket verklighetsförankring, det är så kul när man känner att man tagit sig förbi grunden och får bygga på sin katedral med andra byggstenar och tillsist taket. Ett citat som vår gamla härliga programasvariga Staffan alltid sa till oss och vi fick rysningar. Han har tyvärr gått i pension nu, men uttrycket lever fortfarande kvar!

Åhh, en annan sak är att jag har så mycket att se fram emot just nu! I helgen ska jag träffa massa kompisar varje dag, nästa helg ska jag åka till Orust med min pojkväns familj och om några veckor ska jag och två tjejkompisar till stockholm och bo på hotell, shoppa samt gå på ett hälsoevent. ÅÅH, längtar så jag spricker just nu till allt roligt som händer i mitt liv!

Pussar och kramar!!


Här kommer en cpbild från grekland nu i somras, åh va brun jag var! Fy vad jag längtar tillbaka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0