sing hallelujah

Tentan är över, skitkursen är för tillfället glömd och jag har haft den bästa helgen på länge. På fredagen efter tentan blev jag bjuden på pizza och myskväll av min underbara sambo. I lördags jobbade jag och Micael i bastun på dra't i spa't och hängde/tog hand om med glada (något överförfriskade) dragare. Det var några sjukt kul och händelserika timmar. På kvällen var det fest på kårallen. Idag har jag slöat i soffan och tränat dubbelpass bodycombat och ett temapass "ben & bål", som påminde lite om crossfit. Gillade verkligen det passet! Så kommer bli stammis :D


1. Förfest i bastun med gäddan Leffe 2. Jag chillar lite 3. Ett stycke urläcker kille 4. Kvällens mördarkombo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0